zondag 8 april 2007

Eerste Paasdag

by Carola

Vandaag is weer een mooie dag! Sascha vertrekt al vroeg om te gaan duiken. Ik heb door allerlei ooroperaties nu al ruim 1,5 jaar niet gedoken, en ik mis het echt! Gelukkig mag ik binnenkort weer, op 27 april krijg ik van Sas een opfriscursus. Makkelijk hoor, zo'n man die al Divemaster is. Het lijkt me heerlijk om weer te kunnen duiken. Hopelijk werken m'n oren goed mee.

's Ochtends ga ik eerst de voortuin even opknappen. De meeste bolletjes zijn uitgebloeid en het onkruid komt ook weer aardig op. Verder moet ik nog de margrietjes planten. Als ik klaar ben ziet het er een stuk beter uit. De achtertuin had ik gisteren al gedaan, dus ons huis staat er weer mooi bij.

's Middags ga ik in de tuin alvast het Open Water boek doornemen. Ik heb ook m'n logboek weer onder het stof vandaan gehaald en met weemoed blader ik er door heen. Nog even wachten en dan ik weer mee met Sas! Lekker weer naar Zeeland voor een duikje, of gewoon in Vinkeveen.
Het is trouwens wel wat frisser dan ik had verwacht. er staat best een koude wind. Maar goed ik houd vol, ik wil toch een lekker kleurtje krijgen ;)

's Avonds lijkt het een gewone Zondag, lekker broodjes in de oven. Ik heb ook echt het idee dat ik morgen weer moet werken, maar nee lekker nog een dagje vrij!