zaterdag 14 april 2007

Het is zomer en inpakken!

by Carola

Het is vandaag 's zomer. Heerlijk. 's Ochtends ben ik eerst gaan hardlopen. Ja het gaat nog steeds goed, ik houd me nog steeds goed aan het schema van 3* per week hardlopen. Ik ben ook best wel gemotiveerd, als ik straks weer kan duiken wil ik wel weer een aardige conditie hebben.

's Middags was ik eigenlijk van plan om lekker te gaan zonnen, maar Sas kwam met het idee om maar weer eens wat in te gaan pakken. Eerst hebben we een kledingkast leeggehaald en geselecteerd wat we inpakken en wat weg kan. Daarna kon die kast uit elkaar gehaald worden. Wat een ruimte geeft dat zeg! We waren zo lekker bezig, dat we ook aan een andere kledingkast zijn begonnen. De kast zelf gaat wel mee, maar we hebben de winterkleding die we mee willen nemen in dozen gestopt en vooral heel veel weggegooid (nou ja, in de textielcontainer gedaan). Ik moet zeggen dat het wel een heel lekker rustgevend gevoel geeft, dat opruimen.

Toen we de kleding gesorteerd hadden, heb ik alles wat weg kon in een winkelwagentje gedaan en ben daarmee naar de textielcontainer gelopen. Je wordt wel raar aangekeken, net alsof je een zwerver bent ;) Sascha heeft de kastonderdelen naar de vaalt gebracht, dan is het gelijk opgeruimd. We wilden het eerst nog verkopen, maar we kregen de kast niet fatsoenlijk uit elkaar.

Maar goed, we zijn heel erg goed opgeschoten. De meeste spullen hebben we nu wel ingepakt, tenminste van de spullen die we toch niet meer in Nederland nodig hebben.

Vanavond gaan we weer lekker barbecuen, het is echt zo'n lekker weer. Lekker met een glaasje rose!