donderdag 12 april 2007

Laatste dag van de week

by Carola

Vanochtend ben ik extra vroeg begonnen. Eigenlijk niet zo heel erg bewust, maar het was zo rustig op de weg dat ik binnen 25 minuten in Odijk was. Het komt wel goed uit, want ik ben namelijk vanmiddag vrij. Zo kan ik rustig de dingen doen die nog liggen en met een gerust gevoel aan m'n extra lange weekend beginnen!

's Middags ga ik lekker hardlopen. Volgens het schema had ik eigenlijk gisteravond moeten lopen, maar ik kon me er echt niet toe zetten. Ik weet het, het is zwak, maar daarom ben ik vandaag gaan lopen. Deze keer ging het al veel beter dan afgelopen maandag, langzaam aan begint m'n uithoudingsvermogen wat toe te nemen. Nog even volhouden en ik loop zo de marathon ;))

Nog steeds geen nieuws aan het ticketfront, we zien het wel wat het wordt...Ik blijf gewoon 21 juni als vertrekdatum aanhouden, ik vind het nl. wel prettig om echt een datum te hebben om me aan vast te houden.