vrijdag 6 april 2007

Lekker lang weekend!

by Carola

Vandaag begint m'n extra lange weekend ivm Pasen. Als eerst ga ik 's ochtends naar de garage voor een onderhoudsbeurt van m'n geliefde auto (Peugeot 206). Gelukkig is alles in orde. Daarna is het tijd voor de gebruikelijke wekelijkse boodschappenronde. Ik had verwacht dat het al heel erg druk zou zijn ivm Pasen, maar dat valt gelukkig erg mee. 's Middags laat ik de zomerbanden onder m'n auto zetten, ook bij de Euromaster is het uitzonderlijk rustig. Sterker nog, ik blijk de eerste klant te zijn die daadwerkelijk is komen opdagen! Als laatst heb ik vandaag nog een bezoek aan het tuincentrum staan. Het is inmiddels al heerlijk warm geworden, en ik ben helemaal in de stemming om leuke plantjes uit te zoeken voor de tuin. Die heb ik nl. al weer een tijdje verwaarloosd, dus dat ga ik dit weekend even doen.
Bij het tuincentrum is wel goed te merken dat het Goede Vrijdag is, ik heb de parkeerplaats nog nooit zo vol gezien op vrijdag! Ik koop een paar hele mooie Spaanse Margrieten en wat openhaard hout voor de BBQ die we morgen willen houden.
Ik had nog wel veel meer willen kopen, maar ik moet er toch rekening mee houden dat we over ruim 2 maanden niet meer in dit huis wonen. Op de een of andere manier vind ik dat een heel raar idee, het is heel anders dan als je naar een ander huis verhuist. Nu weten we nog helemaal niet waar we terecht gaan komen. Maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed zal komen.