maandag 9 april 2007

Tweede Paasdag

by Carola

Heerlijk nog een extra dag vrij! Ook vandaag vertrekt Sas al vroeg naar de duikclub in Vinkeveen. Door het mooie weer wordt het weer steeds drukker op de Vinkeveense Plassen en dus ook op de parkeerplaats. Hij gaat eerst lekker duiken en daarna krijgen ze een Paasbrunch voorgeschoteld.

Ik ga eerst maar weer even het blog bijwerken, ik heb me echt voorgenomen om zo goed als iedere dag er iets op te zetten. Daarna toch maar even de was doen, dat moet ook maar weer eens gebeuren. Vanmiddag wil ik even op bezoek bij m'n ouders, het is tenslotte de laatste keer dat ik op Tweede Paasdag daar langs kan gaan.

Ik zit nu bij alles te denken: dit is laatste keer dat ik dit kan doen in Nederland. Ik heb ook een lijstje gemaakt van dingen die ik nog wil doen voordat we weggaan. Een van die dingen is een parachutesprong maken! Het lijkt me doodeng, maar tegelijkertijd ook ontzettend gaaf om te doen. Ik heb me afgelopen week aangemeld, zodat ik er niet meer onderuit kan. Op 25 mei moet het dan gaan gebeuren!