vrijdag 13 april 2007

Vrijdag - weekend!

by Carola

Vandaag is het vrijdag de 13e!
Ik ben toch wel een beetje bijgelovig, en ben altijd blij dat ik op vrijdag vrij ben. Het belooft vandaag een mooie dag te worden, dus ik ga lekker op tijd de boodschappen doen. Zo heb ik vanmiddag lekker de tijd om in de zon te zitten.
Na de standaard dingen, de was doen en opruimen, ga ik 's middags weer verder met m'n duikcursus. Lekker in de zon neem ik het boek weer even door.

Vandaag zou ook het installatiebedrijf even langskomen. We hebben namelijk wat lekkage in de schoorsteenmantel, waardoor het plafond van een van de slaapkamers wat vochtplekken heeft. Dit moeten we nog wel verhelpen voordat het huis wordt opgeleverd. Aan het eind van de middag bel ik ze maar even. Ze konden door onvoorziene omstandigheden niet komen, maar beloven a.s. dinsdagmiddag echt te komen en het te repareren. Ik ben benieuwd.. Ik zal er maar aan moeten wennen, ik heb begrepen dat het er in Australiƫ niet veel anders aan toe gaat.