maandag 14 mei 2007

21 juni nadert!

by Carola

Vandaag heb ik even met de lease-afdeling van m'n werk gebeld. Ik moet m'n geliefde autootje toch een keertje inleveren. We spreken af dat ik m'n Peugeootje op 20 juni kom inleveren, dan lever ik ook gelijk m'n pasje en laptop in.

's Middags wordt ik gebeld door de PRM-afdeling. Ik moet namelijk ook een zogenaamd exitgesprek met de PRM-manager van mijn afdeling voeren. Ik vind het allemaal prima, helaas kan het alleen niet op 20 juni, als ik toch al op m'n werk ben. Het wordt een weekje eerder. Misschien kan ik wel wat met collega's afspreken om dan nog even samen te lunchen. Ook wel eens gezellig! Ik zit nl. altijd bij de klant en zie ze dus nooit.

Vandaag zag ik dat het nog maar 38 dagen duurt totdat we naar Australie vertrekken. Dat is nog maar iets meer dan een maand! Ongelofelijk zo hard als de tijd gaat.