donderdag 31 mei 2007

Laatste werkdag

by Carola

Vanochtend ging voor de allerlaatste keer de wekker om 6.00 uur. Slaperig als ik ben besef ik totaal niet dat vandaag al weer mijn allerlaatste werkdag bij de klant en zelfs in Nederland is.
Op mijn werk begint het wel te dagen wanneer ik van elke collega, die langskomt hoor: 'Vandaag al je laatste dag, hoe voelt dat nou?'

Ik heb de hele dag een ontzettend vakantiegevoel, en dat is best lekker ;) 's Middags trakteer ik wat lekkers voor iedereen met wie ik heb samengewerkt. Dus je begrijpt, van werken is niet veel gekomen. Daarna is mijn manager nog even langsgeweest om ook afscheid te nemen. Bijna een uur later dan normaal ga ik pas naar huis. Zodra ik mijn pasje heb ingeleverd, dringt het pas tot me door dat dit echt de laatste keer is dat ik op m'n werk kom. Natuurlijk moet ik nog wel m'n auto en andere spullen inleveren op het hoofdkantoor van m'n werk, maar dit was de laatste keer dat ik bij de klant was.

Ik wil iedereen bedanken voor de zeer prettige samenwerking, voor de lekkere lunches in Rhijnauwen en de gezellige wandelingen door Odijk!