donderdag 10 mei 2007

Libelle Zomerweek

by Carola

Vandaag ben ik met m'n moeder en m'n zusje naar de Libelle Zomerweek in Almere gegaan.
Vanochtend rond 7.00 uur vertrok ik richting Hardinxveld-Giessendam om m'n zusje op te halen. Het weer zag er niet veelbelovend uit: veel regen en wind. Verder was het verkeer echt een drama: overal stond file, zelfs om Woerden uit te komen! Uiteindelijk kwam ik na bijna 1,5 (!) uur aan in Hardinxveld. We zijn maar snel vertrokken, want we moesten weer terug naar Woerden om m'n moeder op te halen. Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om haar al om 7.00 uur op te halen. De terugweg was nog steeds een grote file, maar uiteindelijk waren we om 9.30 uur bij m'n ouders.

Gelukkig ging de rit naar Almere zeer voorspoedig, en belangrijker: het stopte met regenen. De hele dag hebben we zon gehad, heerlijk! Het was erg gezellig en best druk. Ik heb lekkere cremetjes gekocht, dat kan ik nooit laten liggen. Verder hebben we nog wel gekeken naar leuke kleding, maar dat vond ik nogal tegenvallen. Meestal vind ik wel wat leuks, maar deze keer even niet. Misschien had ik al in m'n achterhoofd dat ik het dan ook mee naar Australie moet nemen. Rond 15.00 uur gingen we vermoeid en met een hoop tassen terug naar de auto. Eerst nog even met de pendelbus naar de parkeerplaats en dan zoeken waar die auto nou ook alweer stond! De terugweg ging lekker vlot, en binnen een uur waren we weer in Woerden.

Ik heb gelijk nog even afscheid genomen van m'n ouders, ze gaan lekker een weekje naar Zuid-Frankrijk. Heerlijk!

Het was een heerlijke dag, en ook gelijk de laatste keer dat ik mee kon naar de Libelle Zomerweek.