woensdag 30 mei 2007

Tickets zijn binnen!

by Carola

Vanochtend belde Sascha mij op: hij had net een sollicitatiegesprek gehad met een bedrijf in Brisbane! Heel spannend en we zijn benieuwd hoe het verder zal aflopen.

Verder hebben we vandaag de tickets ontvangen, dus de vlucht is nu eindelijk echt geboekt. We vertrekken donderdag 21 juni om 10.50 uur van Schiphol en komen vrijdag 22 juni om 22.35 uur (lokale tijd) aan in Brisbane. Nog maar 22 dagen dus, de tijd lijkt steeds harder te gaan.

Toen ik thuiskwam, zag ik dat de vertaalster al de verklaring van de hypotheekverstrekker had vertaald, dus dat is ook geregeld. Lekker als dat allemaal zo snel gaat.

Inmiddels zijn we druk op zoek naar een plek om de eerste 2 weken door te brengen wanneer we nog geen huis hebben. Ik heb een aantal motels, caravan parks en eigenaren van holiday units gemaild en inmiddels een paar reacties gehad. Omdat op 23 juni de schoolvakanties beginnen waren de meeste caravan parks al vol, maar de holiday units zijn over het algemeen nog wel beschikbaar. Verder heb ik van een motel in Highgate Hill (midden in Brisbane) ook bericht dat ze ruimte hebben voor nog best een aardige prijs. Kortom, het gaat allemaal goedkomen!