zaterdag 12 mei 2007

Uitnodigingen afscheidsfeest

by Carola

Vandaag hebben we de uitnodigingen voor het afscheidsfeest gemaakt. Ik vind ze best mooi geworden, maar ik heb ze dan ook zelf gemaakt. Nadat we zowel de uitnodigingen als de enveloppen hadden geprint ben ik maar even postzegels gaan halen. Ik heb de gehele voorraad van de Bruna gekocht, dat lijkt veel maar ze hadden er maar 29 ;))

De meeste uitnodigingen kunnen we gelijk versturen, we missen nog een paar adressen. Als we die hebben kan de rest verstuurd worden.

Het afscheidsfeest gaat plaatsvinden op zaterdag 9 juni vanaf 16.00 uur. We zien wel hoe laat het afgelopen is. Hopelijk is het mooi weer, zodat we zowel binnen als buiten kunnen zitten. Ik heb donderdag mooie fakkels gekocht voor in de tuin. Nu wil ik alleen nog wat Australische en Nederlandse slingers hebben, met de vlaggen, zodat we het huis en de tuin leuk kunnen versieren. Dat wordt nog even Internet afstruinen.