zondag 17 juni 2007

De allerlaatste dag in ons huis

by Carola

's Ochtends om 10.00 uur staan de kopers van de koelkast voor de deur. Gelukkig willen ze ook onze vriezer meenemen, dus we zijn nu van alle grote dingen verlost.
Vandaag ruimen we de laatste dingen op in huis. Wat een troep blijft er nog over, terwijl we dachten dat we al bijna klaar waren. We stoppen zoveel mogelijk in afvalzakken en stapelen alles op in de woonkamer.

We laden zoveel mogelijk in m'n auto en dan rijd ik voor de eerste ronde naar m'n ouders. Ik laad alles uit in de woonkamer en dan rijd ik weer terug naar huis. M'n vader rijdt even mee om de vuilniszakken ook uit het huis te halen.

Na de laatste keer rijden is het echt tijd om afscheid te nemen, van het huis en van de buren. Dan wordt het me echt te veel en ik wordt echt heel emotioneel. Het dringt tot me door dat we nu niet meer in ons huis wonen. Net op het moment dat ik probeer niet te huilen doet de buurvrouw de deur open. Met betraande ogen neem ik afscheid.

's Avonds eten we lekker bij m'n ouders en gaan we op tijd naar bed. Morgen moeten we de auto en andere spullen van Sascha terugbrengen naar z'n werk.