maandag 11 juni 2007

Inpakken

by Carola

Vandaag ben ik begonnen met het inpakken van de spullen. Als eerst heb ik de kledingkast leeggehaald en uitgezocht wat verscheept moet worden en wat mee moet in de kofferts. Daarna heb ik onze wetsuits en onderpakken in een doos gestopt, die hebben we voorlopig toch niet nodig. Rond 11.00 uur komt m'n vader de tuinspullen ophalen die we van m'n ouders hadden geleend voor het afscheidsfeest. We hebben ook nog heel veel wijn staan, dus heb ik hem nog 2 dozen meegegeven.

's Middags stuur ik nog even een mailtje naar Foreshore Cottages. We hebben nl. nog geen bevestiging gehad van de betaling, verder zouden we nog een code krijgen van een kluisje zodat we de sleutel van ons appartement kunnen pakken. En dat is toch wel handig om te hebben!
Daarna rijd ik even naar de Praxis om een hogedrukreingiger te huren. Vanavond gaan we nl. onze fietsen schoonmaken, zodat ze in de container vervoerd kunnen worden. Het is wel een leuk speledingetje!