vrijdag 1 juni 2007

Rondje Nederland

by Carola

Vandaag wordt een drukke dag.
Als eerst ga ik 's ochtends voor de laatste keer naar mijn tandarts. Gelukkig is alles in orde, en ik kan heel makkelijk een kopie van mijn dossier, incl. foto's meekrijgen. Dat kan ik dus van mijn lijstje afstrepen.

Daarna rijd ik gelijk door naar Roosendaal. De camera die last had van waterschade is nl. gerepareerd en ik kan het vandaag ophalen. Het is een aardig stukje rijden, zeker als je bij Rotterdam al lekker in de file staat, die tot mijn verbazing niet eens wordt genoemd op de radio. Ik sta dus blijkbaar in een file die niet bestaat ;))

Nadat ik de camera heb opgehaald rijd ik door naar Vinkeveen. Vanavond gaan Sas en ik nl. duiken in Tiel (de Beldert) en moet ik dus nog even een fles en wat lood ophalen. Nadat ik rond 15.00 uur uit Vinkeveen terug ben, heb ik eindelijk even tijd om nog iets te eten. Snel kijk ik nog na of ik al m'n duikspullen heb om dan rond 15.30 uur richting Tiel te rijden. HEt is nu echt druk op de weg, en de hele A2 staat al lekker vast. Toch ben ik keurig op tijd (17.00 uur) bij de Beldert. Sascha is er al, die had nl. een bijeenkomst van zijn werk daar in de buurt.

Het is een lekkere duik. Het zicht is echt heel erg goed, dat is toch wel lekker rustig duiken. Helaas zien we erg weinig leven, op een grote baars en een zoetwaterkreeftje na. We zien nog wat kleine visjes, hele jonge baarsjes. Na bijna een uur gaan we er weer uit. Een lekkere afsluiting van de dag!