maandag 4 juni 2007

Vakantie!

by Carola

Vandaag is de eerste echte dag van mijn vakantie. Ondanks dat ik vrij ben, moet ik toch vroeg m'n bed uit. Ik heb nl. om 8.00 uur een afspraak bij de garage voor een APK-keuring. Het echt heerlijk weer, dus is het geen ramp om op te staan.
De garage zit vlakbij, dus zodra ik de auto heb weggebracht loop ik naar huis. Onderweg koop ik de krant, die krijgen we nl. niet meer sinds vrijdag. Dat is wel wennen, ik ben zo gewend aan die krant 's ochtends bij mijn ontbijt!

Daarna belt Sas op dat we een mail hebben van een van de accomodaties, www.foreshorecottages.com.au, die ik heb aangeschreven voor de eerste 2 weken in Australie. Het is een complex van ' holiday units' in Scarborough (Redcliffe). Gelukkig hebben ze een unit beschikbaar, dus ik zet de reservering vast. Omdat ik met creditcard wil betalen, willen ze dat ik even bel. Geen probleem, ik bel gewoon even naar Australie ;) De vrouw van wie ik de mail had ontvangen, neemt op en blijkt echt ontzettend aardig te zijn. Het is ook zo leuk om 's ochtends om 9.00 uur iemand lekker Australisch te horen praten!

De rest van de dag regel ik nog even via Internet dat de post wordt doorgestuurd voor 6 maanden en verstuur ik nog een adreswijziging. Verder speur ik naar leuke huizen in de buitenwijken van Brisbane, altijd leuk! Het echte zoeken zullen we echter pas doen als we daar zijn.