dinsdag 17 juli 2007

Het bed is er!

by Carola

Afgelopen nacht hebben we voor het laatst op de opblaasbare matrassen geslapen. Vandaag wordt ons bed bezorgd, het allereerste meubelstuk in huis ;)
's Ochtends loop ik even naar de Coles. Het is maar een kwartiertje lopen, zo krijg ik nog wat beweging. Wanneer ik weer thuis ben wordt er gebeld. HEt is de bezorger van het bed, hij moet er over een halfuurtje zijn. Perfecte timing. Snel maak ik nog even de slaapkamer schoon. Rond 11.15 uur zijn ze er. Het onderstel, wat uit 2 delen bestaat, gaat nog redelijk makkelijk naar boven. Het matras past echter niet door de gang. Via ons terras wordt het naar binnen gedragen. Wanneer het bed is gemonteerd en de bezorgers weg zijn, maak ik ons bed op. Het is een heerlijk groot bed (Kingsize) en het is behoorlijk hoog. Ver weg van de koude vloer.

Ik vraag me trouwens wel af hoe we onze banken binnen gaan krijgen. Die zijn toch wat groter dan het onderstel, dus dat krijgen ze nooit via het trappengat naar binnen. Hopelijk lukt het de verhuizers om de banken via ons terras naar binnen te krijgen, we zullen wel zien. As. vrijdag moet de container in de haven aankomen, en wellicht dat we dan volgende week onze spullen hebben. Dan hebben we eindelijk een echt huis!