zondag 29 juli 2007

Premiere van de BBQ

by Carola

Het is een lekker rustig dagje vandaag. Niets gepland, alleen de boodschappen.
Die gaan we voor de verandering eens bij de IGA in Kelvin Grove halen, weer eens wat anders ;)

Al vroeg in de middag krijg ik een SMS-je van mijn zus. Die is nl. heel vroeg opgestaan om met haar vriend, m'n vader en de buurman naar de finish van de Tour de France te gaan. Het is de eerste keer dat ik er niet bij ben, wel raar. Ik bel haar even terug, we hebben nu toch een prepaidkaart om goedkoper naar het buitenland te bellen. Al gaat het wel heel snel op wanneer je naar een mobiel belt, kom ik achter.

Vandaag gaan we wel barbecuen. Sascha maakt ook nog wat geroosterde aardappels met rozemarijn, zeezout en citroen. We eten lekker buiten met een glaasje wijn erbij. Best wel lekker zo, dit is het goede leven.

's Avonds wordt ik nog gebeld door m'n vader. Ze staan in de stromende regen op de Champs Elysees te wachten op het peleton. Best wel zielig, maar ik weet dat de sfeer ondanks de regen ongetwijfeld goed zal zijn.