donderdag 9 augustus 2007

Helaas: interview gaat niet door

by Carola

's Ochtends word ik gebeld door Lisa met slecht nieuws: het interview van vanmiddag gaat niet door. Ik ben echt teleurgesteld, vond mezelf echt de juiste persoon voor de functie. Het bedrijf had eigenlijk al iemand aangenomen, maar diegene heeft pas vanmorgen laten weten dat ze de baan aanneemt. Lisa vindt het erg jammer voor me, maar ze is er van overtuigd dat er snel wat voor me te vinden is, desnoods tijdelijk werk.
Ik ga maar verder met uitpakken, de boekendozen zijn aan de beurt. Dat zijn er echt heel veel, ik heb geen idee waar ik het allemaal kwijt moet! De kinderboeken laat ik maar ingepakt, net als de studieboeken. De rest krijg ik wel opgeruimd. Daarna pak ik de kleding uit, en zo zijn de kasten grotendeels gevuld. Ik kom ook onze winterjassen tegen, jeetje wat zijn die dik en warm. Het is hier dan wel winter, maar het is gewoon 25 graden overdag.
's Middags ga ik lopend op zoek naar de IGA, weer eens een andere supermarkt. Het is leuk stukje lopen met mooie uitzichten over de wijken van Brisbane. Voor mijn gevoel is deze ook dichterbij dan de Coles. De IGA zit in een spiksplinternieuw shopping centre in Kelvin Grove zelf. Ze zijn rondom nog druk aan het bouwen, maar van binnen is het klaar. HEt is best een leuk shopping centre, in ieder geval in onze eigen buurt ;) De Coles ligt nl. in Newmarket, de wijk die aan Kelvin Grove grenst.