dinsdag 7 augustus 2007

Interview Hays

by Carola

Veel te vroeg ben ik 's middags bij het Riverside Centre voor mijn interview bij Hays. Gelukkig is er achter het gebouw een mooi plein met uitzicht op de Story Bridge en de rivier. Het is heerlijk weer dus ik ga hier lekker nog even zitten. Het is zo lekker, dat ik hier wel de hele dag kan blijven. Deze plek komt me ook bekend voor, volgens mij zijn we hier geweest tijdens onze laatste vakantie in Australie.
Ik heb gisteravond nog even op de website van Hays gekeken op zoek naar geschikte vacatures voor mij. Ik heb er 2 gezien die me wel wat leken, dus dat ga ik navragen tijdens het gesprek. Een kwartier voordat ik de afspraak heb, loop ik het Riverside Centre in. HEt is een enorm hoog gebouw en ik moet zoeken naar de juiste lift. Ze gaan nl. allemaal naar andere verdiepingen. Op de 17e verdieping stap ik uit. Het gesprek gaat erg goed en ik krijg een prettig gevoel bij deze recruitment agency. Aan het eind van het gesprek krijg ik een beschrijving voor een leuke en uitdagende functie bij een financieel adviesbureau. Verder krijg ik wat tips voor m'n CV. Als ik geinteresseerd ben ik die functie moet ik nog wel even m'n CV aanpassen en naar Lisa, de recruitment consultant, opsturen.
Eenmaal thuis ga ik gelijk aan de slag met m'n CV. De baan lijkt erg op wat ik in Nederland deed en volgens mij ben ik zeer geschikt voor die functie. Nu maar afwachten.