maandag 15 oktober 2007

Eerste werkdag QCA

by Carola

Mijn eerste werkdag bij de QCA. Voor de zekerheid pak ik maar een bus eerder, je wilt natuurlijk niet te laat komen op je eerste dag!

Vandaag is echt een introductiedag. Met nog 2 nieuwe collega's krijg ik de hele dag presentaties en kennismakingsrondes te verwerken. 's Middags is er afternoon tea met iedereen die daar werkt, gelukkig een gezonde tea deze keer (geen taart en cake, maar heerlijk vers fruikt en toastjes). Verder krijgen we nog de nodige formulieren om in te vullen en krijgen we een stapel manuals mee ter bestudering.

Tijdens de ronde over de verdieping kom ik er achter dat ik een eigen kantoor heb. Dat had ik echt nooit verwacht, echt heel stoer! Ik heb een ontzettend mooi uitzicht op de rivier en omgeving, wat wil je ook op de 19e verdieping ;)

Aan het eind van de dag kan ik even achter mijn computer zitten. Robyn, nu mijn baas, vertelt een beetje wat ik allemaal ga doen en hoe de systemen werken. Voor ik het weet is het al 17.15 en tijd om naar huis te gaan! Deze dag is echt voorbij gevlogen, terwijl ik nog niets gedaan heb!