dinsdag 2 oktober 2007

Er is er een jarig!

by Carola

Ongemerkt is het al weer 2 oktober geworden: Sascha is vandaag jarig! We vieren het verder niet, maar toch is het wel bijzonder. De eerste keer dat hij in de lente jarig is ;) Laat het nu vandaag juist bewolkt zijn, terwijl we de afgelopen dagen alleen maar zon hadden.

Als ik thuiskom, laat hij vol trots zijn duikcomputer zien. Vanmiddag heeft hij die opgehaald bij de duikshop. Het is wel een 'swanky' ding moet ik zeggen! Hij heeft ook gelijk de zender op z'n fles laten zetten, zodat de computer ook het luchtverbruik in de gaten kan houden.

Vanmiddag trouwens goed nieuws te horen gekregen: ik heb as. donderdag een job interview voor een vaste baan! Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door Hays of ik interesse had, en het leek me een ontzettend leuke baan. Nu dus maar goed voorbereiden, en hopelijk gaat het gesprek lekker.