donderdag 8 november 2007

Dockside Comedy Bar

by Carola

's Middags krijg ik een mailtje van Olga, een vriendin die ik heb leren kennen bij m'n vorige opdracht. Ze vraagt of we zin hebben om vanavond mee te gaan naar de Dockside Comedy Bar voor een avondje stand-up comedy.

Sas houdt er niet zo van, maar ik heb er wel zin in. We spreken af elkaar om 19.45 uur te ontmoeten bij de Comedy Bar. Ik kijk daarna gelijk even hoe ik daar met het OV moet komen, en dat valt gelukkig mee. Alleen de terugweg is erg lastig, omdat de bus die ik moet hebben dan niet meer rijdt. Gelukkig biedt Olga aan om me naar huis te brengen.

Na het werk ga ik eerst nog even naar huis om wat te eten. Ruim op tijd stap ik vlakbij de Story Bridge uit op Kangaroo Point. Toch altijd wel fijn als de routeplanner blijkt te kloppen ;) Ik ben natuurlijk veel te vroeg, dus loop ik nog even een rondje in de buurt van de Dockside Comedy Bar.

Wanneer ik Olga en haar vriend tegenkom gaan we naar binnen. Haar vriend is vandaag jarig, en dit is zijn cadeau. Er komen nog 2 oud-collega's, erg leuk om ze weer eens te zien. Dan gaat de show beginnen. De host van de avond heeft af en toe wel leuke grappen, maar ik vind hem vooral erg vervelend. Gelukkig zijn de 4 acts wel grappig. Het is echt een leuke avond, heerlijk gelachen en weer even bijgekletst met Olga.

Rond 11 uur ben ik weer thuis. Ik ga maar vlug naar bed, morgen moet er weer gewoon gewerkt worden.