donderdag 29 november 2007

Oorontsteking...continued

by Carola

Tot vanochtend had ik het idee dat ik eindelijk van mijn oorontsteking af was. Helaas, niet dus.
Zodra ik op m'n werk ben probeer ik gelijk de huisarts te bellen. Gelukkig kan ik vanmiddag al terecht.

Rond 15.15 uur vertrek ik richting Red Hill, waar onze huisarts zit. Ze heeft echt geen flauw idee wat er nu precies aan de hand is. We hebben al zoveel oordruppels en zelfs antibiotica uitgeprobeerd, dat er maar 1 ding op zit: een KNO-arts zoeken. Ze probeert 5 KNO-artsen, die allemaal pas in februari ruimte hebben. Een arts kan ze niet bereiken, die ga ik morgen proberen. De kans is wel groot dat ik bij die wel op tijd terecht kan. Ik wil er nl. wel voor onze vakantie van af zijn!

Pas na 16.30 uur ga ik bij de huisarts weg. Ik bel naar mijn werk om te zeggen dat ik vandaag niet meer terugkom, morgen weer een nieuwe dag.