woensdag 5 december 2007

Bezoekje KNO-arts

by Carola

Om 14.30 uur loop ik vanaf m'n werk richting Wickham Terrace waar de KNO-arts zit. Onderweg kom ik langs het Shrine of Remembrance en ik kom erachter dat Brisbane een molen heeft! Zo zie je nog eens wat.

Ruim op tijd loop ik het Medical Centre in waar ik de afspraak heb. Eenmaal binnen moet ik natuurlijk even wat formulieren invullen omdat ik daar voor het eerst, en hopelijk voor het laatst ben.

De KNO-arts is een aardige man. Hij vraagt naar de voorgeschiedenis en na een blik in m'n oren krijg ik een spoeling in m'n geinfecteerde oor. Ik blijk nl een soort fungus infectie (schimmel, lekker he!) te hebben. Hij schraapt al het geinfecteerde materiaal uit m'n oor, wat trouwens niet echt heel prettig is. Wanneer hij klaar is krijg ik een zalfje met antibiotica in m'n oor. Verder krijg ik een recept voor een spoeling mee wat ik de komende 3 weken 3 keer per dag moet gebruiken. Dan zou het over moeten zijn. Dat komt goed uit, want over 3 weken gaan we op vakantie. Verder ziet alles er goed uit, wat toch wel weer een opluchting is! Ik kan dus gewoon gaan duiken over een paar weken!