vrijdag 14 december 2007

Christmas Party

by Carola

Vandaag is het zover: m'n eerste Christmas Party van m'n werk. 's Ochtends eerst nog even werken, met name aan de kerstversiering. We hebben nl ook een competitie tussen alle teams wie de mooiste kerstversiering heeft, er is zelfs budget voor gereserveerd: $125 per team! Gelukkig hebben we een ontzettend creatieve collega die geweldige ideeen heeft. De CEO wordt de kerstman die in de slee zit. De rendieren worden gevormd door de 4 directors. De rest van ons team zijn de elfen die de cadeautjes maken. HEt ziet er heel mooi uit.

Rond 12.00 uur vertrekken we per taxi's richting West End. Onderweg hoor ik een, helaas, bekend deuntje: Una Paloma Blanca van de George Baker Selection, geloof ik . M'n Nederlandse hart klopt van trots ;))
We genieten eerst van een lekkere 3-gangen lunch met de nodige hoeveelheid wijn, bier en andere alcoholische drankjes. Daarna wordt het tijd voor de activiteit: pool. Dat wordt de 2e keer in mijn leven dat ik dat speel. Ik blijk er niet echt talent voor te hebben, maar krijg gelukkig in ieder geval 1 bal in de pocket! Het is echt heel gezellig, alleen blijken naar verloop van tijd toch een aantal mensen iets teveel te hebben gedronken.

Rond een uur of 18.30 ga ik maar eens richting huis. Een leuk begin van het weekend zo'n feestje!