zaterdag 5 januari 2008

Fietsen gekocht

by Carola

Wanneer ik wakker word is de pijn gelukkig helemaal weg.

Vandaag hebben we een druk programma. Eerst natuurlijk even de wekelijkse boodschappen. Daarna rijden we naar Auchenflower, naar de fietsenwinkel. We vragen nog even wat informatie over de fietsen die we willen hebben, en dan kopen we ze ook gelijk. Sascha heeft de Scott Sportster P4 en ik de Scott Sportster P4 Lady uitgezocht. Verder kopen we nog 2 fietscomputers, een ander zadel voor mij en een rek voor een fietstas voor mij. Zo dat hebben we geregeld. Als het goed is zijn ze volgende week klaar, en kunnen we gaan fietsen.

Op de terugweg laat Sas even zien wat we dan 2 keer per week gaan fietsen. We gaan eerst beginnen met een redelijk vlak stuk: de Bicentennial Bikeway langs de rivier. Daarna is het de bedoeling dat we een heel stuk door West End gaan fietsen, wat al een stuk heuvelachtiger is. Ik ben benieuwd.

's Middags rijden we naar de Logan Mega Centre (bij de IKEA). We kopen even nieuwe duikschoentjes, omdat degene die we nu hebben toch echt versleten zijn en niet zo heel erg fris meer ruiken ;) Rond 17.00 uur zijn we weer thuis en sluiten we de dag af met een lekker BBQ buiten .