donderdag 31 januari 2008

Jarig!

by Carola

Vandaag is m'n verjaardag, de allereerste in de zomer!! Wanneer ik opsta, zie ik dat de zon ook nog schijnt, helemaal goed.

Om iets over 6-en belt m'n zusje, erg leuk zo 's ochtends! HEt is bij hun nog woensdagavond, dat is wel erg vreemd. Later bellen m'n ouders ook nog even. Een heel erg leuk begin van de dag!

Vandaag is een drukke dag op het werk, dus vroeg beginnen. Ik zie dat ik een mail heb waarin ik gefeliciteerd wordt. Deze mailtjes worden na alle jarigen gestuurd, en naar alle collega's zodat iedereen weet dat ik jarig ben. De hele dag door wordt ik gefeliciteerd. Erg leuk!

Gelukkig mag ik aan het eind van de dag iets eerder weg, zodat we lekker wat eerder kunnen gaan fietsen. Dat gaat nl. gewoon door. Vandaag doen we het vlakke stuk langs de rivier, en ik verbeter m'n tijd met zo'n 30 seconden. HEt gaat elke week iets beter.