vrijdag 4 januari 2008

Tandarts

by Carola

Na een uurtje gewerkt te hebben, pak ik de trein naar Milton. Ik heb nl vandaag de eer om een bezoek te brengen aan de tandarts. Ze heeft een gaatje ontdekt en dat moet gevuld worden. Nu ben ik niet zo'n held als het op de tandarts aankomt, dus ik zie het niet zo zitten.

Ook vandaag is het weer regenachtig en met de harde wind heeft mijn paraplu het moeilijk. Gelukkig ben ik bij de tandarts snel aan de beurt. Na behoorlijk wat verdoving gaat ze aan de slag. Deze keer voel ik er ook echt niets van, een hele opluchting. Een half uur later is het klaar en sta ik weer buiten.

Verdoofd en wel kom ik weer terug op m'n werk. Maar helaas, na een uur is de verdoving uitgewerkt en gaat het echt pijn doen. Ik voel me echt niet goed. Gelukkig is het vandaag echt heel stil op het werk en zegt m'n baas dat ik maar beter naar huis kan gaan. Ik doe dat dus ook maar. Pas tegen het eind van de dag kan ik weer wat eten en ga ik me iets beter voelen. Maar goed ook, want het is tenslotte weekend!

Wanneer ik de post ga halen, zie ik dat het pakketje uit Nederland is aangekomen. Zodra Sas thuis is, gaat hij het gelijk ophalen. Het bleek dat het pakketje al op 17 December was aangekomen, alleen waren ze het even vergeten aan ons door te geven, erg handig! Maar goed, we hebben weer een heerlijke voorraad drop, en mijn zusje had een heel lief cadeautje: een hele speciale kerstbal met een mooie tekst, echt heel lief! Die hebben we dus gelijk maar een mooi plekje in de kerstboom gegeven.