zaterdag 12 januari 2008

We hebben de fietsen!

by Carola

Na de boodschappen rijden we naar de fietsenwinkel. Onze fietsen staan nl. op ons te wachten!
Nadat we betaald hebben, krijg ik nog even wat uitleg over al die versnellingen die ik nu tot m'n beschikking heb. Erg handig, aangezien ik op m'n vorige fiets maar 3 versnellingen had ;)

Voordat we gaan fietsen rijden we nog even langs de duikshop. We willen nl nu wel eens weten waar ons geld blijft van de vakantie die niet is doorgegaan. Verder schrijven we ons in voor een duiktrip naar Stradbroke Island op 26 januari (Australia Day). Hopelijk gaat deze duik nu wel eens door.

Daarna parkeren we de auto bij Sas' werk en wordt het tijd voor een fietstochtje. We rijden via de Bicentennial Bikeway langs de rivier van Milton naar de Goodwill Bridge. Daarna rijden we via South Bank naar West End. Bij de West End Ferry keren we om en rijden we weer terug. Een leuke rit, maar het viel toch wel een beetje tegen! Ik kan merken dat ik een tijd niet gefietst heb, en dit was nog maar een vlakke rit! In totaal hebben we vandaag zo'n 18km gefietst, best goed toch?



Na de tocht gaan we nog even terug naar de fietsenwinkel. Pas tijdens het fietsen merkte Sas dat hij helemaal geen fietsbel had, en hij had wat problemen met z'n versnellingen. Als dat verholpen is gaan we naar huis. Tijd om uit te rusten ;)