vrijdag 1 februari 2008

Duikkeuring

by Carola

Vandaag heb ik m'n duikkeuring. 's Ochtends stuur ik op m'n werk even een mailtje rond zodat m'n collega's weten dat ik een uur eerder weg moet.

Helaas blijkt het niet echt te helpen. Rond 15.00 uur hoor ik dat er vandaag nog even een groot aantal brieven de deur uit moeten. M'n naaste collega heeft vandaag haar vrije dag dus zij kan niet helpen. Het gaat allemaal redelijk soepel, totdat ik de brieven wil printen. De printer heeft kuren, waardoor het echt niet opschiet. Om 16.15 uur krijg ik eindelijk een andere collega te pakken die me kan helpen. Ik moet nl echt weg. Gelukkig is het geen probleem en helpt ze me.

Net op tijd kom ik in Milton bij de keuringsarts aan. M'n bloeddruk is iets hoger dan normaal, daar ben ik niet echt verbaasd over ;) Op m'n astma na is verder gelukkig alles goed. Wel moet ik een extra provocatietest doen, een zogenaamde saline test, om te kijken of ik volgens de Queensland regels wel mag duiken.