zaterdag 2 februari 2008

Sas aan de slag als Divemaster

by Carola

Vandaag staat Sas vroeg op: hij gaat meedraaien als Divemaster bij een trip naar Straddie. Hij moet echter al om 5.45 bij de duikschool zijn! Ik kan helaas niet mee, m'n masker is nog niet binnen! Maar dat betekent dat ik me nog lekker even omdraai in bed ;)

Ik houd me vandaag maar bezig met wat saaiere dingen: de was, wat boodschappen halen en even de administratie bijwerken. Wel ga ik vandaag een lekkere pasta bolognese maken, daar zal Sas vast wel zin in hebben wanneer hij thuiskomt!

Helemaal gebroken komt Sas thuis, maar ik geloof wel dat hij het naar z'n zin heeft gehad. Ze hebben bij een Turtle Cleaning Station gedoken en schildpadden heel relaxed in het water zien hangen terwijl ze schoongemaakt worden. Echt heel gaaf, en ik vond het erg jammer dat ik er niet bij was.