vrijdag 21 maart 2008

Goede Vrijdag

by Carola

Om 2 uur 's nachts wordt er gebeld: m'n vader heeft uitslagen gekregen van de onderzoeken die er zijn gedaan. Gelukkig hebben ze geen uitzaaiingen gevonden in z'n longen, maar verder weten ze eigenlijk nog steeds niets.

De volgende stap is dus een biopsie. Dat moet komende week gebeuren. Gelukkig klinkt hij een heel stuk positiever, waarschijnlijk opgelucht dat z'n longen schoon zijn. Dat maakt mij ook een stuk positiever, en zorgt ervoor dat ik daarna redelijk slaap.

Na lekker uitgeslapen te hebben, gaan we aan het eind van de ochtend fietsen. Het is voor mij al weer een tijd geleden dat ik de grote ronde (+/- 37.5km) heb gefietst, maar vandaag moet ik er weer aan geloven. Het is erg zwaar, maar ook wel lekker. Het is aardig warm, en de zon schijnt lekker. Aan het eind van de rit zie ik, tot mijn verbazing en blijdschap, dat ik m'n tijd met 7 minuten heb verbeterd! M'n conditie gaat dus toch wel vooruit.