woensdag 19 maart 2008

Vakantie geannuleerd

by Carola

Aan het eind van de ochtend zie ik dat ik een voicemail heb op m'n mobiel. Het is DiveNomad, de organisatie van onze duiktrip van morgen. Wanneer ik terugbel, krijg ik niet zo'n goed nieuws: de vakantie is weer geannuleerd! Echt balen. Er is weer een vervelend lagedrukgebied die voor enorme golven en slecht weer zorgt in dat gebied. Dit is nu al de 2e keer!

Jammer, maar helaas niets aan te doen. We krijgen zo snel mogelijk ons geld terug. En het beste is: ik mag het Sas gaan vertellen ;) Hij baalt natuurlijk net zo als ik. Hij gaat gelijk bellen naar ProDive of we dit weekend kunnen duiken. En dat kan, hij kan zelfs als divemaster aan de slag.

Ik vertel op m'n werk dat ik dus morgen gewoon kom werken, heeft geen zin om thuis te blijven. En misschien kan ik die vrije dag straks wel goed gebruiken, mocht ik naar Nederland moeten komen.