maandag 21 april 2008

Vertrek uit Nederland

by Carola

Met pijn in m'n hart neem ik afscheid van m'n ouders. Gelukkig heeft een goede vriend van pa beloofd mij weg te brengen naar Schiphol, zodat ik niet met de trein hoef.

Eenmaal op Schiphol sta ik een paar keer op het punt om de trein terug te pakken, maar ik wil Sascha ook weer zien. Ik heb hem zo gemist, en pa zei ook dat het goed was om even terug te gaan naar huis.

Tijdens het inchecken word ik afgeleid van alles door een stel dat voor 40 dagen op vakantie gaat naar Australie. Ze hebben eigenlijk niet zo'n goed idee wat ze te wachten staat, maar ik garandeer ze dat het helemaal geweldig gaan vinden. We zijn hier natuurlijk niet voor niets gaan wonen! Ik vertel ze ook mijn verhaal, en ze vinden het wel heel interessant dat ik in Brisbane woon en nu eventjes in NL. ben geweest en over 1,5 week weer terug ben. Tja, het is niet zo gepland maar het is niet anders.

In het vliegtuig zit ik naast een moeder met een baby en een peuter. Zij gaat met het hele gezin (man met oudste dochter zit achter ons) voor 2 jaar naar Hong Kong. Aan de andere kant van mij zit een vrouw die met haar man voor 3 weken naar Indonesie gaat. Wel leuk om al die verhalen te horen, het leidt goed af.