donderdag 24 april 2008

Weer tickets geboekt

by Carola

Sas is vandaag ook lekker vrij.
Een van de eerste dingen die we gaan doen, is de tickets voor Nederland boeken. We moeten sowieso voor 6 mei daar weer zijn, dan is de bruiloft van m'n zus! We boeken een vlucht op 3 mei met een stopover in Tokio. We komen dan op 4 mei om 17.45 uur aan op Schiphol. Mooi dat is ook geregeld.

Daarna doen we wat boodschappen en rijden we naar de duikshop. Ik verplaats weer m'n Rescue Diver cursus, die we eerst op 4 mei hadden staan. Ik zeg maar geen nieuwe datum, en dat begrijpen ze heel goed. Ze weten daar nl. wel wat er aan de hand is. Verder heb ik toch al betaald, dus het maakt voor hun niet uit. Ook zou ik in mei een navigatiecursus gaan doen, maar die komt later wel.

's Avonds bel ik naar m'n ouders. Ze hebben gisterochten (NL-tijd) een gesprek met de oncoloog gehad. De oncoloog is er bijna zeker van dat pa een zeldzame vorm van gal-leverkanker heeft. Dat verandert niets aan de prognose, en helaas kunnen ze hier ook niets aan doen. Dus we schieten er niets mee op. Maar voor de arsten is het wel nuttig om te weten.