dinsdag 24 juni 2008

Naar huis

by Carola

Gisteravond had ik het echt heel moeilijk, net zoals vandaag. Voor het eerst wilde ik niet terug naar huis, ik wilde in Nederland blijven. Maar we hebben de keus gemaakt, en op dit moment ben ik niet in staat om rationeel te zijn. Ik weet dat het over een tijdje wel beter zal gaan, ik moet hier even doorheen.

Aan het begin van de middag brengen we nog even wat afval weg naar de vaalt. De garage is daar heel dichtbij, dus we gaan even kijken of de auto van pa al klaar is. Toevallig is die net klaar en kunnen we de auto dus meenemen. Er bleek uiteindelijk een gat in de radiator te zitten en het vreemde geluid bleek van de waterpomp te komen, die dus ook vervangen is. Dat rijdt toch een stukje prettiger.

Rond 15.00 uur vertrekken we richting Schiphol. We zijn lekker vroeg, we kunnen zelfs nog niet eens inchecken. Tijdens het inchecken krijgen de kaasjes een speciale behandeling, die zijn nl. nogal fragile. We kunnen gelukkig stoelen bij de nooduitgang krijgen, dus alles is in orde.

Het afscheid is heel erg moeilijk, vooral ma heeft het zwaar en ik ook. We doen dat dan dus ook maar zo snel mogelijk, het wordt anders alleen maar moeilijker. Voorlopig komen we niet terug, dat zal wel pas op z'n vroegst volgend jaar worden.