maandag 30 juni 2008

Weer aan het werk

by Carola

Vandaag is m'n eerste werkdag. Ik ben erg vroeg, nog voor 7.30 uur. De schoolvakanties zijn nl. begonnen en dat is de enige tijd dat de bussen op tijd zijn. Heerlijk! Al snel kom ik m'n manager tegen. Ze wilde een bos bloemen halen voordat ik er zou zijn, maar ja de bussen zijn op tijd dus dat gaat niet lukken. Even later komt ze terug met een mooie bos bloemen, ze ruiken heerlijk. Er zit oa eucalyptus is en dat ruik je!

Van de grote baas krijg ik in de loop van de ochtend nog een heerlijke cake. Het lijkt wel of ik jarig ben, in plaats van dat het als troost is bedoeld. Het is erg fijn om zo terug te komen, zeker als je ook nog te horen krijgt dat je bent gemist. Heel prettig. Iedereen is op de hoogte dat m'n vader is overleden, dus ik heb de hele dag aanloop van collega's. Dat is aan de ene kant heel fijn, maar ook heel erg vermoeiend. Ik ben dus erg blij wanneer ik aan het eind van de dag lekker een bus eerder naar huis kan nemen. Gelukkig zit deze dag erop, morgen weer een nieuwe dag.