donderdag 10 juli 2008

Trouwdag

by Carola

Vandaag is het onze trouwdag: we zijn alweer 5 jaar getrouwd!

Maar het is een dag zoals elke andere, er moet gewoon gewerkt worden. Vandaag is onze receptioniste ziek, en dat betekent dat ik haar taken er ook bij heb. Gelukkig had ik het al druk, dus dat kan er nog wel bij ;) Maar hierdoor vliegt de dag voorbij, waardoor ik me moet haasten om m'n bus te halen. Ik wil namelijk een bus eerder (vertrekt 20 minuutjes eerder dan m'n normale bus) zodat we hopelijk nog iets aan onze avond hebben. Maar helaas, die bus is 30 minuten te laat en zit echt stampvol. Dat is niet echt bevorderlijk voor m'n humeur, dus zet ik m'n Ipod op.

Laat daar nu net het nummer 'Ren Lenny Ren' van Acda en de Munnik opstaan. Zodra ik de tekst hoor lopen de tranen over m'n wangen. En dat in een overvolle bus. Ik kan er echt niets aan doen, de tekst is zo mooi en heel erg toepasselijk. Uiteindelijk ben ik ruim een uur nadat ik van m'n werk weg ben gegaan eindelijk thuis. En doodop. Ik ga maar op tijd naar bed, morgen wacht nl. weer een werkdag. Van het weekend hebben we hopelijk wat tijd voor elkaar en onze trouwdag.