woensdag 9 juli 2008

Wandelingetje

by Carola

De afgelopen dagen ben ik met een aantal collega's elke lunchpauze gaan lopen. Tot nu toe hebben we elke keer ons doel gehaald: de Goodwillbridge oversteken en dan weer terug. Dat betekent dat je toch al snel 45-50 minuten onderweg bent. Een aardige wandeling voor tussen de middag. Het is een heerlijke onderbreking van de dag: een beetje frisse lucht en ontspanning.

Tijdens de wandeling van vandaag spreek ik af om met een collega naar huis te lopen. Hij woont nl. in Wilston, een wijk verder dan waar wij wonen. Om 17.00 uur vertrekken we. Het valt vies tegen, zeker na een paar maanden niets aan sport gedaan te hebben. Maar we halen het, en iets voor 18.00 uur ben ik thuis. Ik ben kapot, maar ook trots dat ik het weer eens heb gedaan. Zowel mijn collega als ik kunnen die extra beweging wel gebruiken, dus spreken we af dat we het vanaf volgende week zeker 2 keer per week gaan doen.