vrijdag 29 augustus 2008

End of Financial Year event

by Carola

Vandaag is een lekkere korte dag: om 12.00 uur vertrekken we met z'n allen richting het Victoria Park Golf Complex voor het jaarlijkse End of Financial Year Event van ons werk. Na een heerlijke lunch, met wijn en champagne, gaan we naar de minigolf baan. We hebben ons allemaal opgedeeld in teams van 4, de meeste compleet met matching outfits en teamnamen, en dan is het tijd om te gaan spelen.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus de eerst hole is een uitdaging. Maar daarna gaat het steeds beter, ik heb zelfs een hole-in-one voor mekaar gekregen! Het is echt heel erg leuk, en de sfeer zit er goed in. Zo leuk om weer eens met z'n allen lekker ontspannen bezig te zijn, even niets over werk, heerlijk. Ons team wordt uiteindelijk 2e (van de 7 teams, niet slecht toch!) en we winnen de prijs voor de beste teamspirit!

Na nog lekker nagepraat, en gedronken, te hebben vertrek ik rond 17.00 uur met een aantal collega's naar huis. De locatie is perfect, het is nog geen 10 minuten lopen van ons huis. Ik ben nog nooit zo vroeg thuisgeweest! Ik heb m'n iPhone volledig gebruikt, heb heel veel foto's genomen. Nu nog even uit zien te vinden of ik ze ook op de computer kan opslaan. Dit was echt het leukste event wat ik tot nu toe heb meegemaakt van m'n werk!