donderdag 28 augustus 2008

Theorie navigatiespecialty

by Carola

Rond 17.10 uur vertrek ik van m'n werk om de trein te pakken naar Milton. Vanavond heb ik nl. de theorieavond voor m'n navigatiespecialty. De trein is op tijd, dus ik ben lekker vroeg bij de duikshop.

Vanavond is ook de theorieavond voor de advanced open water cursus, maar Claire en ik gaan naar een aparte zaal. Claire wil er wel vanavond bij zijn, maar ze kan helaas niet de duiken doen op zaterdag. Ze is ziek, maar de artsen weten niet precies wat er aan de hand is. Ze kan in ieder geval haar rechterarm nauwelijks bewegen, en dat klinkt niet goed. Hopelijk vinden ze snel uit wat er aan de hand is.

De avond is in ieder geval erg gezellig. Wij hoeven maar 15 vragen te beantwoorden en de AOW klas zeker 3 keer zo veel, maar zij zijn veel eerder klaar dan wij. Wij hebben het gewoon te druk met kletsen, en Andy (onze instructeur) doet net zo hard mee! Uiteindelijk zijn we rond 19.45 uur klaar, en Claire en Russell bieden me een lift naar huis aan. Rond 20.00 uur ben ik thuis en klaar voor de specialty!