dinsdag 5 augustus 2008

Verjaardagsfeestje

by Carola

Na het werk kleed ik me snel even om en rond 18.30 uur vertrekken Sas en ik richting West End voor de verjaardag van Claire. Ze heeft een tafel geboekt bij El Torito, een Mexicaans restaurant verstopt tussen allerlei andere restaurants in West End.

Na even zoeken vinden we het, en parkeren we de auto in de buurt. Rond iets over 7-en is iedereen er, behalve Claire! Er komen een aantal collega's van Claire en vrienden die wij niet kennen, maar er is ook een bekende: Peter van de duikshop. Het restaurant is BYO (bring your own) dus we hebben een flesje wijn meegenomen.

Wanneer Claire er eindelijk is, gaan we snel aan tafel. Sas en ik hebben een kangaroo gekocht die Waltzing Mathilda zingt, echt heel irritant en grappig. Ze vindt het helemaal geweldig, dus missie geslaagd ;) Het is echt ontzettend gezellig, ondanks dat we de meeste mensen van te voren helemaal niet kenden. Er wordt (meer dan) genoeg gedronken en uiteindelijk krijgen we naar meer dan een uur wachten ook nog wat te eten. Wat wil je nog meer!

Helaas is het wel gewoon een dinsdagavond, dus rond 22.30 uur gaan we allemaal maar weer naar huis, want er moet morgen wel gewoon weer gewerkt worden. Het was echt een superavond, lang geleden dat ik zo gelachen heb!