vrijdag 5 september 2008

Weekendje op de boot

by Carola

Het is zoals gewoonlijk erg druk op m'n werk, dus ik ben er al om 7.15 uur. Dat komt ook omdat ik vanaf vanmiddag lekker vrij ben en er maandag ook niet ben. Maar om een uur of 11 komt daar verandering in: we hebben as dinsdag een extra boardmeeting en de verwachting is dat daarvoor maandag nog heel veel gedaan moet worden. In plaats van dat mijn baas het moet zeggen stel ik het dus maar zelf voor: ik kom maandag wel werken in plaats van bij te komen van het weekend.

Rond 12.45 uur kan ik eindelijk weg. Eenmaal thuis ga ik snel onze spullen pakken, gelukkig had Sas al onze duikspullen gepakt. Sas komt rond 16.00 uur thuis en 3 kwartier later zijn we bij de duikshop. We halen daar iemand op, die geen vervoer heeft naar Scarborough waar de boot op ons ligt te wachten. Uiteindelijk komen we rond 18.00 uur aan in Scarborough. We zijn de eersten, dus ik zoek onze bedden uit. We slapen in een ruimte met 10 anderen, echt niets voor ons. Maar ach, voor 2 nachtjes moet het toch wel kunnen.

Nadat we al onze spullen aan boord hebben gebracht, proberen we bij een pizzeria iets te eten te regelen. Het duurt echt ontzettend lang, maar na ruim 3 kwartier hebben we een pizza. We rennen/lopen terug naar de boot, omdat we eigenlijk al erg laat zijn. Maar uiteindelijk blijkt dat nog wel mee te vallen, als de boot pas rond een uur of 9 vertrekt. Het weekend is begonnen!