donderdag 2 oktober 2008

Happy Birthday!

by Carola

Vandaag is Sas jarig, z'n 2e verjaardag hier in Brisbane. Ik heb een paar weken geleden via internet zijn cadeau besteld, natuurlijk een Legodoos, en gisteren kregen we bericht dat er een pakketje klaar ligt op het postkantoor. Ik hoop en denk dat het zijn cadeau is.

Sinds deze week fiets ik naar m'n werk, en hoewel het best pittig is, is het ook heerlijk om te doen. Wanneer ik op m'n werk ben heb ik echt zoveel energie, heerlijk. Ik kan ook lekker douchen op het werk, erg fijn. Ik vraag aan m'n baas of het goed is dat ik een uur eerder weg ga, zodat ik Sascha's cadeau op kan halen. Geen probleem.

Na een drukke dag stap ik om een uur of 4 op m'n fiets naar huis. Het is ongeveer 9.6 kilometer, heuvelaf naar m'n werk en bergop naar huis. Ik doe er zo'n 30 minuten over, dus dat is prima te doen. En belangrijker, ik ben een stuk flexibeler met m'n werktijden, hoef niet te stressen wanneer ik weg moet om m'n bus te halen. Het enige wat ik wel wil is voorkomen dat ik in het donker naar huis moet fietsen, maar het begint zomer te worden, dus de zon gaat pas na 18.00 uur onder.

Eenmaal thuis kleed ik me snel om en loop daarna naar het postkantoor. Gelukkig is z'n cadeau er. Het is alleen wel een erg groot pakket, dus niet zo handig om mee naar huis te lopen. Maar je moet wat over hebben voor je man ;)

Sas is wel blij met z'n cadeau en het avondeten wordt snel naar binnen gewerkt. Voordat ik klaar ben met eten wordt alles opzij geschoven zodat hij kan beginnen met bouwen. Zo mooi om te zien, net een klein jochie die een groot cadeau heeft gekregen!

Sascha's broertje en mijn moeder bellen hem nog om te feliciteren, altijd leuk om even wat van ze te horen! Het gaat gelukkig goed met de vriendin van z'n broertje, die in december een kindje verwacht. Ik praat ook nog even bij met ma, zo fijn om haar stem weer even te horen!