maandag 6 oktober 2008

Honger!

by Carola

Het is al weer maandag, wat gaan die weekenden toch snel!

Vandaag begin ik extra vroeg, het is echt heel druk op het werk en ik ben ook nog co-host van in totaal 7 workshops deze week (3 vandaag, 3 morgen en 1 op woensdag). Dus stap ik op 6 uur op m'n fiets. Het is nog heerlijk rustig op de weg, en de temperatuur is erg aangenaam ;) Wanneer ik een half uur later op m'n werk aankom, schrikt m'n baas. Ze had niet verwacht dat er zo vroeg nog zo'n gek zou zijn ;)

Na een heerlijke douche op het werk, begint de dag. Vandaag heb ik niet kunnen ontbijten, want er worden bloedtesten gedaan voor de jaarlijkse gezondheidstest, georganiseerd door het werk. Vervelend, want ze beginnen pas om 8.30 uur met die testen. Tot die tijd moet ik dus op water leven. Wanneer ik eindelijk aan de beurt ben, heb ik echt erg honger. Ik zit zelfs te trillen en volgens mijn collega's zie ik er niet zo geweldig uit! Dus zodra ze m'n bloed hebben ren ik naar de keuken om m'n muesli klaar te maken. Het heeft nog nooit zo lekker gesmaakt ;)

De rest van de dag vliegt voorbij. De workshops duren allemaal iets langer dan gepland, waardoor ik eigenlijk helemaal geen tijd heb voor m'n eigen werk. Maar aan het eind van de dag pak ik m'n fiets en laat ik alles achter op het werk. Heerlijk dat fietsen, echt ontspannend!

O ja, Sascha heeft gisteren de Lego bulldozer afgemaakt. Het werkt met een afstandsbediening en hij blijft er maar mee spelen ;)