vrijdag 24 oktober 2008

Trivia Night QCA

by Carola

Om 17.00 uur verzamelen een aantal collega's en ik ons in de grote vergaderzaal op het werk. We hebben vanavond een Trivia Night op kantoor, georganiseerd door collega's.

Het is echt supergezellig, en gelukkig voor ons team weet ik ook zowaar nog een paar antwoorden. De vragen gaan gelukkig niet alleen over Australie ;) Ons team doet het ontzettend goed, wij winnen de grote trofee! Dat niet alleen, we winnen nog een pakket met echte Goudse kaas (!), salami, wijn, en nog wat dingen. De collega die dit georganiseerd heeft, laat onze bokaal graveren met onze namen. Wat stoer!

Veel later dan gepland ga ik naar huis. Ik mis nog bijna de bus, omdat ik helemaal niet wist dat de bus na 19.00 uur 10 minuten eerder vertrekt dan normaal. En de bus gaat dan nog maar 1 keer per uur. Gelukkig haal ik de bus nog, en ben ik rond 19.30 uur thuis.