zaterdag 6 december 2008

Tropische dag

by Carola

Het is vandaag een tropische dag: zo'n 33 graden en best vochtig. Gelukkig heeft Sas 's ochtends een refresher cursus te geven in het zwembad en ik ga lekker mee. Heerlijk even zwemmen!

Het water is heerlijk en ik zwem zoveel mogelijk baantjes. In de banen naast me krijgen kinderen zwemles, erg leuk om te zien. Ze krijgen hier alle stijlen: freestyle, vlinderslag, rugslag. Echt heel knap. Ik heb zelf alleen maar de schoolslag geleerd, dus stiekem kijk ik of ik wat op kan pikken van ze ;)

Na een ochtendje in het zwembad gaan we 's middags maar de boodschappen doen. Tja, dat hoort er bij. Maar ik ga zeker wel vaker met Sas mee naar het zwembad. Helemaal nu ik waarschijnlijk volgend jaar m'n Divemaster wil doen. Hiervoor moet ik echt wel wat trainen in het zwemmen, zeker om m'n tijd te verbeteren.