vrijdag 26 december 2008

Tweede Kerstdag

by Carola

Dag 2 zonder warm water. Aan het eind van de ochtend worden we gebeld door de makelaar: ze heeft, niet echt verrassend, geen een loodgieter kunnen vinden die ons vandaag kan helpen. Ze zegt dat ze iemand gaat regelen die morgenochtend langs kan komen.

Ik hoop wel dat we hierdoor niet een paar dagen verplicht thuis moeten blijven. We hebben nl. eindelijk eens echt vakantie, waarin we zelf onze tijd in kunnen delen. Het zou zonde zijn als dat zo niet door kan gaan. Maar het moet toch gemaakt worden, dus ik hoop echt dat er morgenochtend iemand komt.

Ik voel me vandaag op de een of andere manier echt heel somber, en ik snap niet zo goed waarom. Ik ga zelfs schoonmaken, wat echt niets voor mij is ;) Ook dat helpt niet. Ik wil me helemaal niet zo voelen, zeker niet nu we vakantie hebben. Hopelijk gaat het gevoel snel weer weg.

's Avonds eten we voor het eerst sinds we hier zijn pannenkoeken, en het smaakt heerlijk! Ik voel me daarna een heel stuk beter, misschien omdat Nederland een stukje dichterbij was door de pannenkoeken.