donderdag 18 december 2008

Vroeg kerstcadeautje

by Carola

Wanneer ik thuiskom zie ik allemaal nieuwe pakjes onder de kerstboom liggen, spannend! Ik heb nl. echt geen idee wat Sas voor mij gekocht heeft.

Sas zegt dat ik nu mijn cadeautjes moet uitpakken, eigenlijk wil ik wachten tot Kerst maar hij haalt me over. Het blijkt een quick release systeem te zijn voor mijn BCD op m'n tanks! Echt geweldig, dat is echt iets wat ik wilde hebben. Nu snap ik ook waarom ik het nu uit moest pakken, we gaan zaterdag nl. duiken.

Sas installeert het op m'n tanks en dan ga ik er mee oefenen. Het is nl. even een handigheidje die je onder de knie moet krijgen om je vest goed op je fles geklikt te krijgen. Het gaat nog niet helemaal soepel maar dat zal vast wel beter worden wanneer ik het vaker heb gebruikt. Echt een supercadeau!