donderdag 11 december 2008

We zijn oom en tante geworden!!

by Carola

Om 4.45 uur worden we gebeld: we zijn oom en tante geworden! Kevin en Maaike hebben een zoontje gekregen: Liam. Dat is nog eens leuk wakker worden! Ik feliciteer Sas met: gefeliciteerd oom Sascha en hij mij met: jij ook tante Carola. Het is wel een beetje vreemd...

Maar er moet vandaag ook gewerkt worden. Het is heel erg druk op het werk, dus ik start rond 6.45 uur. Er moet vandaag een rapport af, en de deadline is 12.00 uur. Dan begint nl. het leuke gedeelte van de dag: de jaarlijkse Christmas Board lunch. Na een zeer stressvolle ochtend heb ik ontzettende hoofdpijn en wil ik eigenlijk gewoon naar huis. Maar ik ga toch maar naar de lunch. Het is toch wel gezellig, helemaal als de Christmas quiz begint. M'n baas heeft er zelfs een vraag over Sinterklaas in gestopt. Ik heb nl. vorige week wat over Sinterklaas rondgestuurd in een sentimentele bui. Onze tafel heeft dus in ieder geval die vraag goed!

Uiteindelijk wordt onze tafel 2e, niet slecht maar het levert geen prijs op ;) Het was een gezellige middag, en rond 17.00 uur ben ik al lekker thuis. Nog een dag en dan is het weekend! En wat voor een dag: weer een feestje morgen!